Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij formularz odstąpienia od umowy i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami.

W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego i odesłanie go wraz z uszkodzonym produktem.

Wypełnione formularze możesz również przesłać na adres poczty elektronicznej serwis@jap-parts.pl
W tytule korespondencji można zaznaczyć czy dotyczy ona zwrotu czy reklamacji i wpisać numer zamówienia.

Możesz skorzystać z udostępnionych przez nas wzorów dokumantów jednak nie jest to obowiązkowe.

Wzór formularza odstąpienia od umowy
Wzór formularza reklamacyjnego

 

UWAGA! Prosimy nie odsyłać paczki samodzielnie. Prosimy poinformować obsługę sklepu o reklamacji lub chęci zwrotu produktu. Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia szczegółów i nadania numeru reklamacji RMA.  

 

ADRES NA JAKI NALEŻY ODESŁAĆ PRODUKT/PRODUKTY

Jap-Parts Sp.z o.o.
Glinno 298
64-300 Glinno

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub kopię faktury.

 

W RAZIE JAKICHKOLWIEK PYTAŃ ZAPRASZAMY DO KONTAKTU

tel.: 883 900 900
e-mail: serwis@jap-parts.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl